Josefine Carlsson

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Josefine Carlsson - 11 maj 2012 20:00

  CISSI:
Vad är din högsta dröm??Just nu att tävla SM någon gång
Vad är ditt mål med Zoranda?Att starta L:A
Har du en pojkvän?Nej
Hur många barn vill du ha när du blir vuxen? 1 eller 2
THIS/THAT
godis/chips
cola/fanta
svart/brun(på häst)
brun/svart(utrustning)
hopp/dressyr
Hv polo/Kingsland

Hööks/My One

 WILMA:
Hur gammal är zoranda?12 år
Vilka klasser har hon tävlat? L:B+5(105cm)
IO:
Vad är din älsklings färg?Rosa,Mörkblå och Svart
Hur länge har du ridit?Ca 7 år
Vad gör du på fritiden utan att rida?Bloggar och är med kompisar
Sara:
Hur gammal var du när du tävlade din första tävling?4 tror jag
Hur gammal är Zoranda? 12 år
Vad tycker du om min blogg?Jätte fin:)
Inte så mkt frågor men, men
Av Josefine Carlsson - 11 maj 2012 15:18

  Har varit två hel knäppa dagar både igår och idag. Igår var vi och repade på våran soaré när min klass lärare kom in och ropade

-Alla femmor till Bion nuuu!! När det var typ en halv timme kvar tills vi lutade. Alla femmor sprang ner och tittade på bion(som var ganska tråkig och äklig)

Idag var det bara jätte tråkigt  

Men nu är det  heeeeelg 

I morn ska jag titta när mamma tränar först, sen ska jag rida Z på fältet.

Söndag är det kalajjs all day. Men hoppas på att hinna rida en morgon runda:)
Btw svaren på frågestunden kommer i kväll

Presentation

Hej, jag är en 12årig tjej som heter Josefine. Jag tränar och tävlar en maxad D-ponny som heter Zoranda. Vill du veta mer om mig och henne så får du läsa vidare! :)
Och glöm inte att komentera :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards