Josefine Carlsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefine Carlsson - 31 mars 2012 16:45

Nu drar jag t bion och ser på the hunger games med goa Viktoria:-) //Kramizz<3

Av Josefine Carlsson - 30 mars 2012 14:30

Kommit hem från skolan nu och inte gjort ngt specielt. Ska strax dra ner till stallet och rida med goa pollen   Nu drar tävlingarna i gång och jag är redan anmld till några stycken bla en den 6 April, oxå Bohuscupen omg 1,2,3. Sen kommer ju KM och massa sånt oxå så det blir en naiice tävlngs termin  

Dagens me

Skinn jacka: New York

Mjukis byxa: Kappahl

Tröja: Kappahl

Skor: Converse

                                                  
     

                              //Kramizz  

Av Josefine Carlsson - 29 mars 2012 22:30

Sov gott alla goa, hörs i morgon                     

                                                  
           //Kramizz  

Av Josefine Carlsson - 28 mars 2012 07:22

Nu drar jag till skola för att lära mig lite till:) Sen ska jag ner till stallet och träna me Zoranda! Nu har jag anmält mig och Zoranda till vår första tävling:D Börjar med en L:D och om det känns bra startar jag en L:C men jag har typ iiingen aning om hur hon är på tävling:) //Kramizz<3

Av Josefine Carlsson - 25 mars 2012 20:09

...gick super bra jobbade mycket med förvänd galopp i uppvärminingen, sen hoppa vi i gång på en kombinaton med två räcken. Sisst hoppade vi en bana på ca 90cm-1m, med kombination och trippel barr  

Av Josefine Carlsson - 24 mars 2012 07:30

Nu drar jag och mamsen till stallet för att fixa i ordning Zoranda för att dra till träningen   Vet inte vad vi ska göra men det blir nog braa. Lite bilder på Zoranda både från mig och förra ägaren   

              //Kramizz    

Av Josefine Carlsson - 23 mars 2012 17:51

Kommer vara hemma i kväll bara mysa med morrmor och syrran   Bloggen hammnar åt sidan.

 //Kramizz  

Av Josefine Carlsson - 22 mars 2012 15:45

Va dressyr i går riktigt nyttigt asså. Jobba utan stigbyglar typ heeeeela tiden men Zoranda gick skit bra. Vickan(tränaren) tycker hon hänger för mycket i bettet och sa att jag ska pröva ett vanligt stång pelham(??) nu har jag ledat gummi pelham. Får väll pröva en gång och se om det blir bättre   Har inga bilder på träningen då fotografen(mamma) inte var med men ska försöka få lite bilder filmer på träningar när mamma är hemma igen  

På lördag är det träning för Anna Emanuelsson på klubben som jag ska vara med på, rider i gruppen kl 08:30, så det blir upp med tuppen då  

 Från: Till:

//Kramizz  

Presentation

Hej, jag är en 12årig tjej som heter Josefine. Jag tränar och tävlar en maxad D-ponny som heter Zoranda. Vill du veta mer om mig och henne så får du läsa vidare! :)
Och glöm inte att komentera :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards