Josefine Carlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Josefine Carlsson - 30 april 2012 14:04

Sitter på subway och käkar macks nu. Love deras macks asså<3 Pöss<3 har tyvär inga bilder då ja mobil bloggar;)

Av Josefine Carlsson - 30 april 2012 12:15

Är i Uddevalla heela dan och shoppar med mamms och lilla syrran. Kommer nog inte uppdatera något vidare,, men vi får la se;)Pöss<3

Av Josefine Carlsson - 27 april 2012 10:50

Är i skolan nu,, slutar inte förens kl 13.30:( Sen drar jag mamms och lilla syrran till Buars ryttar bod och köpa nya rid byxor, jodpurs(??) och en martingal... Kommer kanske bilder senare  

Pöss  

Av Josefine Carlsson - 26 april 2012 22:30

Hörs i morgon

//Pöss  

Av Josefine Carlsson - 26 april 2012 16:30

...på hur mycket Zoranda hjälpt mig. Hade ett självförtroende  på 0 när jag fick henne, hade ridit en skimmel valack innan. Han kunde inte ens hoppa ett hinder på typ 40 cm!! Efter ett tag trötnade jag och mamma på honom och började leta häst på RIKTIGT!! Det tog ett tag innan vi vi hittade någon som verkade bra. Sen hittade jag Zoranda, jag visade mamma och vi ringde direkt. Mamma och Lena(Zorandas förra ägare) bestämde att vi skulle provrida den 11/12-11.

Den 22 december kom en okänd transport till stallet och jag såg hur mammas ögon började tåras.. DÅ förstog jag att jag skulle få en häst!! Samma eftermiddag åkte mammas ena halvblod till Karlstad och Zoranda hamnade här  

Hon har gett mig allt mitt självförtroende tillbaks.

Lysnar på världens bästa låter (enligt mig;) http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic&feature=player_embedded och http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sIY3BF-OozI

Lyssna och njuuuuut!!

Hörs i morgon!!

Pöss  

Av Josefine Carlsson - 25 april 2012 07:15

Nu sitter jag och äter frukost. Ska snart dra till skolan   Sen ska jag dra ner till stallet och träna med Zoranda:)  Hörs kanske senare,, annars i morgon  

//Kramizz  

Av Josefine Carlsson - 24 april 2012 16:06

... gick as bra, snacka om att ha en häst som levererar. I förklassen (L:D) var jag felfri och fick en rosett. I den indeviduella(??) starten var jag också felfri i och fick 53 stil poäng,, vilket gav mig en 4:e placering     Sen van tanums lag lagklassen så då fick vi pokaler, rosetter och blommor. En riktigt lyckad dag med andra ord. Hoppas ni haft en bra helg

//Kramizz  

Presentation

Hej, jag är en 12årig tjej som heter Josefine. Jag tränar och tävlar en maxad D-ponny som heter Zoranda. Vill du veta mer om mig och henne så får du läsa vidare! :)
Och glöm inte att komentera :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards